Izbornik
Recenzije smještaja
29.07.2019.

Ako i niste ozbiljno shvatili moć recenzije gostiju na stranicama vašeg hotela ili apartmana prije desetak godina, do sada ste se već vjerojatno osvijestili. Riječ je o jednom od najvažnijih marketinških alata u suvremenoj prodaji smještaja koja se gotovo isključivo oslanja na internet i internetske oglašivače.

Komentari gostiju od iznimne su važnosti za moguće povećanje broja rezervacija smještaja. Nema ničeg što će tako dići popularnost apartmana, hotela, kuće za odmor ili bilo kojeg drugog oblika smještaja kao što je to dobra recenzija. Nažalost, ni pokopati ga kao što to može ona loša.

Radi mogućnosti da gosti podijele negativna iskustva smještaja, vlasnici objekata često ne dozvoljavaju komentiranje na web stranici. Velika pogreška! Više od 50% turista neće rezervirati smještaj koji nema niti jednu recenziju.

Na što sve treba obratiti pažnju

Većina smještaja svoje kapacitete puni preko posredničkih agencija ili web platformi za rezervaciju smještaja kao što su to Booking, Airbnb, Trivago, TripAdvisor ili slično, a oni ne samo da omogućuju da gosti ostave komentar na uslugu smještaja, već potiču korisnike da to učine, podsjećaju ih na tu mogućnost i jednostavnim ih koracima vode do toga.

U opisu smještaja budite pošteni, ali istaknite njegove dobre strane

Postala je uobičajena praksa prije rezervacije smještaja dobro pregledati recenzije gostiju. Zato je jako važno da one budu dobre.

Recenzije se odnose na cjelokupnu uslugu, a ostavljaju se uglavnom po kategorijama: čistoća, udobnost, lokacija, sadržaji, osoblje, vrijednost za novac i dostupnost WiFi-a. Posljedično, recenzije utječu na poziciju na tražilici smještaja, a korisnik može odmah odabrati mogućnost da mu se smještajni kapaciteti s lošim recenzijama ni ne prikazuju.

Na lokaciju ne možete utjecati, ali na udobnost možete. Kvalitetan opis smještaja privući će goste, a hoće li rezervirati smještaj ili nastaviti s traženjem ovisi o recenziji. Najnoviji statistički podaci ukazuju na to da oko 79% turista pročita minimalno šest komentara o kvaliteti smještaja prije nego se odluči na rezervaciju istog, dok čak 98% turista te komentare smatra ključnima prilikom samog odabira.

Kako bi gosti ostavili pozitivne recenzije vaših smještajnih kapaciteta, trebali biste obratiti pažnju na sljedeće:

Kvaliteta kreveta i madraca

Jedna od najčešćih kritika gostiju je neudoban madrac. Bude li se gosti neispavani i s bolovima u leđima i vratu radi neudobnog ili istrošenog madraca i podnice, jasno da neće biti zadovoljni. Ako im krevet škripi pri svakom najmanjem pomaku, možete očekivati negativne ocjene. Samo se stavite na mjesto takvog gosta i uvidjet ćete važnost dobrog madraca. Biste li vi ostavili dobru recenziju na smještaj koji vam ne nudi ono osnovno - kvalitetan san?

Prva investicija kvalitetnog smještaja trebaju biti udobni i funkcionalni kreveti i madraci. Madrace je potrebno redovito mijenjati jer se s vremenom u madracu nakupljaju grinje. Kihanje, začepljen nos i crvene oči, alergije, otekline i crvenilo kože samo su neke od nuspojava izloženosti grinjama. Ako niste, još danas zamijenite stare madrace u vašem smještajnom objektu i spriječite negativne recenzije.

Recenzije smještaja ovise i o kvaliteti madraca

Udobnost

Prostranost smještajnog kapaciteta, postojanje svih potrebnih sadržaja koje kvalitetan smještaj mora imati, moderan namještaj… brojni su faktori koji ulaze u sveukupnu ocjenu udobnosti smještaja.

Ako je prostor opremljen kaučem na razvlačenje imajte na umu da se i on vremenom troši, stoga ga je potrebno pravovremeno zamijeniti ili kupiti nadmadrac koji će kauč učiniti udobnijim za ležanje. Ne bi bilo loše da u svoju ponudu uvrstite i antialergijske jastuke koji će vam dati prednost u odnosu na konkurenciju. I to utječe na sveukupni dojam udobnosti.

Kako bi gost znao što može očekivati, važno je navesti točnu kvadraturu smještaja. Pomoću slika na web stranici hotela ili apartmana, gosti dobivaju prvi dojam o smještaju, a upravo je on presudan u odluci o rezervaciji.

Prostor opišite realno, bez uljepšavanja. Gosti će znati što mogu očekivati i neće se neugodno iznenaditi kada smještaj vide uživo. Pretjerivanje, uljepšavanje i zavaravanje gostiju moglo bi vas koštati najnegativnijih recenzija.

S druge strane, istaknite sve prednosti vašeg smještaja, slobodno se pohvalite novim madracima, antialergijskim jastucima i svime što je vezano za udobnost jer će možda baš to prevagnuti u vašu korist.

Čistoća smještaja preduvjet je za dobre recenzije

Higijena

Vlasnik smještaja kojim se šire neugodni mirisi, na posteljini caruju mrlje od prolivenog soka, a vlasi duge crne kose na jastuku podsjećaju na nedavne goste, slobodno može zaboraviti na goste sljedeće sezone. Ovakvi scenariji dugoročno će vas koštati daleko više od ulaganja u čistoću apartmana. Ljudi možda zaborave, ali internet pamti.

Čistoća je glavni preduvjet za uspješno iznajmljivanje apartmana. Ako se nemate vremena sami baviti čišćenjem apartmana, unajmite agenciju. Danas na tržištu postoje brojne agencije koje nude vrlo povoljne cijene za profesionalno čišćenje smještaja.

Savjet ekstra

Dogodi li vam se negativna ocjena gosta za koju možda i niste odgovorni, nemojte ulaziti u prepirku putem interneta. U toj igri vi sigurno gubite. Radije se ispričajte radi neugodnosti i pohvalite se pozitivnim promjenama koje ste od njegovog boravka uveli u apartman ili hotel. Primjerice, povećali ste udobnost smještaja novim madracima ili ste stavili tendu na terasu pa gostima nudite bezbrižne popodnevne kave u hladu s pogledom na more.

 

Provjerite hotelski program za dobre recenzije gostiju

Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • hespo.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Hespo na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Opcionalno

Hespo je posvećen zaštiti vaše privatnosti i vaših osobnih podataka. Ova obavijest o privatnosti opisuje način na koji obrađujemo i koristimo osobne podatke koje smo dobili od vas prilikom posjete i upotrebe ove internetske stranice te način na koji nas možete kontaktirati ako imate dodatna pitanja u vezi obrade vaših osobnih podataka.

  1. PRIKUPLJANJE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA
    1. Prikupljamo i obrađujemo vaše ime, adresu, telefonski broj, e-poštu, IP adresu, koje nam šaljete kako biste dobili informacije od nas ili ostvarili kupnju na našim stranicama.
    2. Osim toga, prikupljamo i obrađujemo vaše financijske podatke koji se odnose na vaša mrežna plaćanja za proizvode kada ih pošaljete 
    3. (a) kao dio podataka o vašem računu (ako se primjenjuju) i/ili 
    4. (b) u vezi s vašim zahtjevima za proizvodima ili u vezi s kupovinom proizvoda na našoj internetskoj stranici.
    5. Osim navedenih upotreba i namjena, vaše osobne podatke također možemo koristiti za administraciju i poboljšanje ove internetske stranice, za naše unutarnje zapise, za potrebe statističke analize i za ispunjavanje vaših narudžbi proizvoda i/ili kako bismo vas kontaktirali u vezi prodaje ili u sklopu naših postupaka vezanih uz komunikaciju s korisnicima.
  2. KOJI JE PRAVNI TEMELJ ZA OBRADU VAŠIH OSOBNIH PODATAKA?
    1. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na tome da je obrada potrebna za nas kako bismo mogli ispuniti ugovor s vama.
    2. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na našem legitimnom interesu za obradu vašeg zahtjeva ili upita ili zaključivanje ponude o kupnji.
  3. TKO IMA PRISTUP VAŠIM OSOBNIM PODACIMA?
    1. Primijenili smo prikladne tehničke i organizacijske mjere kako bismo zaštitili vaše osobne podatke od gubitka, nezakonitog pristupa itd. Broj osoba s pristupom vašim osobnim podacima je ograničen i samo će pojedinci povezani s Brandom Happy Dreams koji trebaju obraditi vaše osobne podatke u skladu s prethodnim svrhama, imati pristup vašim osobnim podacima.
  4. KOLIKO SE DUGO VAŠI OSOBNI PODACI POHRANJUJU?
    1. Podatke pohranjujemo do ispunjenja svrhe njihova prikupljanja. To znači da ćemo izbrisati vaše osobne podatke kada ti podaci više neće biti potrebni za obradu zahtjeva, narudžbe ili za upravljanje računom ili odnosom s našim klijentom. Otada se mogu spremati statistički podaci koji su anonimizirani. 
  5. KOJA SU VAŠA PRAVA?
    1. Hespo je Brand Hilding Anders d.o.o., koji je kontrolor obrade vaših osobnih podatka. To znači da smo odgovorni za ispravnu obradu vaših osobnih podataka u skladu s primjenjivim zakonima. Jadranka Horvat službenik je za zaštitu podataka i možete mu/joj se obrati na +385(0)40650042.
    2. Imate pravo znati koje osobne informacije o vama obrađujemo i možete zatražiti kopiju takvih podataka. Imate pravo na ispravak netočnih osobnih podataka o vama, a u nekim slučajevima možete zatražiti da izbrišemo vaše osobne podatke (ako npr. osobni podaci više nisu potrebni kako bi se ispunio ugovor s vama). Ako ste dali svoju privolu za obradu svojih Osobnih podataka za eksplicitnu svrhu, uvijek možete povući svoju privolu. Ako želite povući svoju privolu, možete nam se obratiti služeći se kontaktnim informacijama navedenima u odjeljku 
    3. Isto tako imate pravo na prigovor na određeno obrađivanje vaših osobnih podataka i možete zatražiti da se ograniči obrada vaših osobnih podataka. Imajte na umu da ograničavanje ili brisanje vaših osobnih podataka može dovesti do toga da mi ne možemo ispunjavati svoje obveze prema ugovoru s vama. Također imate pravo izdvojiti svoje osobne podatke u strojno čitljivom formatu i prenijeti osobne podatke drugom voditelju.
    4. Ako imate pitanja o tome kako obrađujemo osobne podatke o vama ili želite iskoristiti vaša prava u skladu s odjeljkom 6.2, možete nam se obratiti na hr.hr@hildinganders.com, poštom na prethodno navedenu adresu ili telefonom na +385(0)40650042.
    5. Ako imate prigovore ili pritužbe na način na koji obrađujemo vaše osobne podatke, imate pravo uložiti pritužbu kod relevantnog nadzornog tijela za zaštitu podataka.
  6.  PROMJENE
    1. Ako se dogode ikakve promjene u vezi načina obrade vaših osobnih podataka, obavijestit ćemo vas objavom ažurirane verzije ove obavijesti o privatnosti na Hespo Web stranicama.