Izbornik
28.10.2019.

Nakon svake turističke sezone zbrajaju se brojke i radi se procjena njene uspješnosti.

O ovoj su turističkoj sezoni mediji izvještavali već od samih njenih početaka. Tako se moglo čuti kako ne postoji dobra turistička strategija na nacionalnom nivou, kako su brojke iz godine u godinu sve slabije i kako gosti u širokom luku zaobilaze preskupi Jadran i odlaze u obližnje turističke zemlje koje imaju bolju ponudu, primjerice Grčku.

Jedno je sigurno, nijedna od njih nema ljepše prirodne ljepote od Hrvatske ni razvedeniju obalu. Njihova prednost je očigledno u nečem drugom, kvalitetnijoj usluzi.

Turisti očekuju više od sunca i mora

Dok pojedini ugostitelji i hotelijeri zadovoljno trljaju ruke i zbrajaju dobit, drugi u nevjerici odmahuju rukom i žale se kako sezona nikad nije bila gora.

Razlika između njih je u tome što prvi ulažu u smještajne kapacitete i uslugu, slijede suvremene turističke trendove, osluškuju potrebe i navike gostiju i tome prilagođavaju svoju ponudu.

Oni drugi su još uvijek uvjereni da je dovoljno prodati sunce i more, plažu i komad hlada i da će se gosti stalno vraćati.

Gosti očekuju vrijednost za svoj novac

Odavno je prošlo vrijeme “zimmer frei” ponude. Moderni turisti točno znaju što žele, očekuju vrijednost za svoj novac i ne pristaju na manje. Nije dovoljno imati najljepšu obalu na svijetu, gosti će joj se diviti, ali joj se više neće vraćati ako i ostatak ponude u turizmu ne slijedi istu kvalitetu.

Vrhunski smještaj ključ je uspješne turističke sezone

To prvenstveno znači da gosti očekuju vrhunski smještaj, gastronomiju i dodatne ponude kao što su to luksuzni izleti, obiteljski zabavni parkovi ili najam plovila.

Ono osnovno bez čega nema turizma vrhunski je smještaj.

Drveni škripavi kreveti, istrošeni madraci, puknuti umivaonici i plastične stolice na početku će vas eliminirati s popisa prihvatljivog smještaja današnjeg turista.

Pregledavajući fotografije na internetu, gostima će prvo za oko zapeti interijer.

Kuhinja je bitna onima koji odsjedaju u apartmanu i planiraju tamo pripremati obroke, a što se tiče kupaonice zahtjevi se uglavnom svode na besprijekornu čistoću i opremljenost.

Ali ono što je postao uvjet bez kojeg se nijedan smještajni kapacitet više ne može prodati jest spavaća soba ili dnevni boravak opremljen funkcionalnim komadima namještaja koji su oku ugodni i omogućuju opuštanje i odmor.

Udoban krevet temelj je svake turističke ponude

Udoban krevet i kvalitetan madrac

Ako govorimo o ljetnom godišnjem odmoru onda se podrazumijeva da gosti odsjedaju u hotelskim ili apartmanskim smještajnim jedinicama više od jedne noći. Opremljenost i kvaliteta spavaće sobe prvo je na što će obratiti pažnju. Po dolasku u hotel sjest će ili leći na krevet kako bi isprobali koliko je madrac udoban, odgovara li im tvrdoćom i visinom.

Nitko ne želi spavati na starom, neudobnom madracu, jastuku s vidljivim znakovima istrošenosti ili ulegnutim, nedovoljno elastičnim podnicama. Ne samo da ne žele, moderni gosti to više neće niti platiti.

Kvalitetan krevet i madrac preduvjet su za dobar san i odmor.

Kada renovirati hotel ili apartman

Hotelski i apartmanski smještaj ne oprema se u jeku sezone kada na Jadranu boravi najviše turista. Turistički objekti opremaju se, renoviraju ili grade tijekom kasnijih jesenskih mjeseci kako bi spremni dočekali novu sezonu.

Dani su još uvijek dovoljno topli da se boja na zidovima može brzo osušiti ili da se mogu izvoditi vanjski radovi. Promjena stolarije, obnova fasade ili krovišta može biti gotova do zimskih mjeseci, kada se može krenuti s renoviranjem unutarnjeg prostora ili promjenom namještaja.

Ljetno vrijeme nikako nije preporučljivo za bilo kakve radove na turističkim objektima uz more. Osim što biste u tom slučaju propustili sezonu, turistička mjesta propisuju i zabranu gradnje u ljetnim mjesecima.

Jesen je pravo vrijeme da se pripremite za narednu turističku sezonu

Spremni dočekajte narednu sezonu

Dolaze hladniji dani i turista je sve manje, barem u priobalju. Sada je pravo vrijeme da razmislite o narednoj turističkoj sezoni. Samo o vama ovisi kakva će ona biti i u koju ćete vi skupinu ugostitelja ili hotelijera spadati: onih koji vječno kukaju i ništa ne poduzimaju ili onih koji iz godine u godinu vrijedno rade i ulažu u poboljšanje svoje ponude pa ubiru plodove svog rada.

Započnite s promjenom namještaja. Moderno uređena soba ili apartman goste će osvojiti na prvu i potaknuti da rezerviraju baš vaš smještaj, a udobnost u koju će se uvjeriti kad stignu, osigurat će da će se svake godine iznova vraćati.

 

Provjerite ponudu modernog i funkcionalnog namještaja

 

Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • hespo.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Hespo na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Opcionalno

Hespo je posvećen zaštiti vaše privatnosti i vaših osobnih podataka. Ova obavijest o privatnosti opisuje način na koji obrađujemo i koristimo osobne podatke koje smo dobili od vas prilikom posjete i upotrebe ove internetske stranice te način na koji nas možete kontaktirati ako imate dodatna pitanja u vezi obrade vaših osobnih podataka.

  1. PRIKUPLJANJE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA
    1. Prikupljamo i obrađujemo vaše ime, adresu, telefonski broj, e-poštu, IP adresu, koje nam šaljete kako biste dobili informacije od nas ili ostvarili kupnju na našim stranicama.
    2. Osim toga, prikupljamo i obrađujemo vaše financijske podatke koji se odnose na vaša mrežna plaćanja za proizvode kada ih pošaljete 
    3. (a) kao dio podataka o vašem računu (ako se primjenjuju) i/ili 
    4. (b) u vezi s vašim zahtjevima za proizvodima ili u vezi s kupovinom proizvoda na našoj internetskoj stranici.
    5. Osim navedenih upotreba i namjena, vaše osobne podatke također možemo koristiti za administraciju i poboljšanje ove internetske stranice, za naše unutarnje zapise, za potrebe statističke analize i za ispunjavanje vaših narudžbi proizvoda i/ili kako bismo vas kontaktirali u vezi prodaje ili u sklopu naših postupaka vezanih uz komunikaciju s korisnicima.
  2. KOJI JE PRAVNI TEMELJ ZA OBRADU VAŠIH OSOBNIH PODATAKA?
    1. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na tome da je obrada potrebna za nas kako bismo mogli ispuniti ugovor s vama.
    2. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na našem legitimnom interesu za obradu vašeg zahtjeva ili upita ili zaključivanje ponude o kupnji.
  3. TKO IMA PRISTUP VAŠIM OSOBNIM PODACIMA?
    1. Primijenili smo prikladne tehničke i organizacijske mjere kako bismo zaštitili vaše osobne podatke od gubitka, nezakonitog pristupa itd. Broj osoba s pristupom vašim osobnim podacima je ograničen i samo će pojedinci povezani s Brandom Happy Dreams koji trebaju obraditi vaše osobne podatke u skladu s prethodnim svrhama, imati pristup vašim osobnim podacima.
  4. KOLIKO SE DUGO VAŠI OSOBNI PODACI POHRANJUJU?
    1. Podatke pohranjujemo do ispunjenja svrhe njihova prikupljanja. To znači da ćemo izbrisati vaše osobne podatke kada ti podaci više neće biti potrebni za obradu zahtjeva, narudžbe ili za upravljanje računom ili odnosom s našim klijentom. Otada se mogu spremati statistički podaci koji su anonimizirani. 
  5. KOJA SU VAŠA PRAVA?
    1. Hespo je Brand Hilding Anders d.o.o., koji je kontrolor obrade vaših osobnih podatka. To znači da smo odgovorni za ispravnu obradu vaših osobnih podataka u skladu s primjenjivim zakonima. Jadranka Horvat službenik je za zaštitu podataka i možete mu/joj se obrati na +385(0)40650042.
    2. Imate pravo znati koje osobne informacije o vama obrađujemo i možete zatražiti kopiju takvih podataka. Imate pravo na ispravak netočnih osobnih podataka o vama, a u nekim slučajevima možete zatražiti da izbrišemo vaše osobne podatke (ako npr. osobni podaci više nisu potrebni kako bi se ispunio ugovor s vama). Ako ste dali svoju privolu za obradu svojih Osobnih podataka za eksplicitnu svrhu, uvijek možete povući svoju privolu. Ako želite povući svoju privolu, možete nam se obratiti služeći se kontaktnim informacijama navedenima u odjeljku 
    3. Isto tako imate pravo na prigovor na određeno obrađivanje vaših osobnih podataka i možete zatražiti da se ograniči obrada vaših osobnih podataka. Imajte na umu da ograničavanje ili brisanje vaših osobnih podataka može dovesti do toga da mi ne možemo ispunjavati svoje obveze prema ugovoru s vama. Također imate pravo izdvojiti svoje osobne podatke u strojno čitljivom formatu i prenijeti osobne podatke drugom voditelju.
    4. Ako imate pitanja o tome kako obrađujemo osobne podatke o vama ili želite iskoristiti vaša prava u skladu s odjeljkom 6.2, možete nam se obratiti na hr.hr@hildinganders.com, poštom na prethodno navedenu adresu ili telefonom na +385(0)40650042.
    5. Ako imate prigovore ili pritužbe na način na koji obrađujemo vaše osobne podatke, imate pravo uložiti pritužbu kod relevantnog nadzornog tijela za zaštitu podataka.
  6.  PROMJENE
    1. Ako se dogode ikakve promjene u vezi načina obrade vaših osobnih podataka, obavijestit ćemo vas objavom ažurirane verzije ove obavijesti o privatnosti na Hespo Web stranicama.