Izbornik
28.10.2019.

Nakon svake turističke sezone zbrajaju se brojke i radi se procjena njene uspješnosti.

O ovoj su turističkoj sezoni mediji izvještavali već od samih njenih početaka. Tako se moglo čuti kako ne postoji dobra turistička strategija na nacionalnom nivou, kako su brojke iz godine u godinu sve slabije i kako gosti u širokom luku zaobilaze preskupi Jadran i odlaze u obližnje turističke zemlje koje imaju bolju ponudu, primjerice Grčku.

Jedno je sigurno, nijedna od njih nema ljepše prirodne ljepote od Hrvatske ni razvedeniju obalu. Njihova prednost je očigledno u nečem drugom, kvalitetnijoj usluzi.

Turisti očekuju više od sunca i mora

Dok pojedini ugostitelji i hotelijeri zadovoljno trljaju ruke i zbrajaju dobit, drugi u nevjerici odmahuju rukom i žale se kako sezona nikad nije bila gora.

Razlika između njih je u tome što prvi ulažu u smještajne kapacitete i uslugu, slijede suvremene turističke trendove, osluškuju potrebe i navike gostiju i tome prilagođavaju svoju ponudu.

Oni drugi su još uvijek uvjereni da je dovoljno prodati sunce i more, plažu i komad hlada i da će se gosti stalno vraćati.

Gosti očekuju vrijednost za svoj novac

Odavno je prošlo vrijeme “zimmer frei” ponude. Moderni turisti točno znaju što žele, očekuju vrijednost za svoj novac i ne pristaju na manje. Nije dovoljno imati najljepšu obalu na svijetu, gosti će joj se diviti, ali joj se više neće vraćati ako i ostatak ponude u turizmu ne slijedi istu kvalitetu.

Vrhunski smještaj ključ je uspješne turističke sezone

To prvenstveno znači da gosti očekuju vrhunski smještaj, gastronomiju i dodatne ponude kao što su to luksuzni izleti, obiteljski zabavni parkovi ili najam plovila.

Ono osnovno bez čega nema turizma vrhunski je smještaj.

Drveni škripavi kreveti, istrošeni madraci, puknuti umivaonici i plastične stolice na početku će vas eliminirati s popisa prihvatljivog smještaja današnjeg turista.

Pregledavajući fotografije na internetu, gostima će prvo za oko zapeti interijer.

Kuhinja je bitna onima koji odsjedaju u apartmanu i planiraju tamo pripremati obroke, a što se tiče kupaonice zahtjevi se uglavnom svode na besprijekornu čistoću i opremljenost.

Ali ono što je postao uvjet bez kojeg se nijedan smještajni kapacitet više ne može prodati jest spavaća soba ili dnevni boravak opremljen funkcionalnim komadima namještaja koji su oku ugodni i omogućuju opuštanje i odmor.

Udoban krevet temelj je svake turističke ponude

Udoban krevet i kvalitetan madrac

Ako govorimo o ljetnom godišnjem odmoru onda se podrazumijeva da gosti odsjedaju u hotelskim ili apartmanskim smještajnim jedinicama više od jedne noći. Opremljenost i kvaliteta spavaće sobe prvo je na što će obratiti pažnju. Po dolasku u hotel sjest će ili leći na krevet kako bi isprobali koliko je madrac udoban, odgovara li im tvrdoćom i visinom.

Nitko ne želi spavati na starom, neudobnom madracu, jastuku s vidljivim znakovima istrošenosti ili ulegnutim, nedovoljno elastičnim podnicama. Ne samo da ne žele, moderni gosti to više neće niti platiti.

Kvalitetan krevet i madrac preduvjet su za dobar san i odmor.

Kada renovirati hotel ili apartman

Hotelski i apartmanski smještaj ne oprema se u jeku sezone kada na Jadranu boravi najviše turista. Turistički objekti opremaju se, renoviraju ili grade tijekom kasnijih jesenskih mjeseci kako bi spremni dočekali novu sezonu.

Dani su još uvijek dovoljno topli da se boja na zidovima može brzo osušiti ili da se mogu izvoditi vanjski radovi. Promjena stolarije, obnova fasade ili krovišta može biti gotova do zimskih mjeseci, kada se može krenuti s renoviranjem unutarnjeg prostora ili promjenom namještaja.

Ljetno vrijeme nikako nije preporučljivo za bilo kakve radove na turističkim objektima uz more. Osim što biste u tom slučaju propustili sezonu, turistička mjesta propisuju i zabranu gradnje u ljetnim mjesecima.

Jesen je pravo vrijeme da se pripremite za narednu turističku sezonu

Spremni dočekajte narednu sezonu

Dolaze hladniji dani i turista je sve manje, barem u priobalju. Sada je pravo vrijeme da razmislite o narednoj turističkoj sezoni. Samo o vama ovisi kakva će ona biti i u koju ćete vi skupinu ugostitelja ili hotelijera spadati: onih koji vječno kukaju i ništa ne poduzimaju ili onih koji iz godine u godinu vrijedno rade i ulažu u poboljšanje svoje ponude pa ubiru plodove svog rada.

Započnite s promjenom namještaja. Moderno uređena soba ili apartman goste će osvojiti na prvu i potaknuti da rezerviraju baš vaš smještaj, a udobnost u koju će se uvjeriti kad stignu, osigurat će da će se svake godine iznova vraćati.

 

Provjerite ponudu modernog i funkcionalnog namještaja