Izbornik
29.12.2018.

Na popisu novogodišnjih odluka treba se naći i više spavanja. To je preduvjet za ostvarivanje svih drugih odluka. A kako to ostvariti? Imamo rješenje. 

Dolazi vrijeme kada sastavljate svoju “to do” listu, odnosno u svojim rokovnicima ispisujete zadnje stranice popunjavajući ih novogodišnjim odlukama.

Odlazi stara godina, a većina nas s njenim odlaskom želi i da odu i neke naše loše navike.

Od sutra tj. od početka sljedeće godine odlučili ste da ćete zdravije živjeti, zdravije se hraniti, vježbati bar tri puta tjedno, skinuti onih nekoliko kilograma viška…

Ali i postati bolja osoba što znači više posjećivati baku i djedu u domu, zvati prijatelje na telefon (a ne samo tipkati preko Vibera), razvrstavati otpad i upisati neki tečaj.

A jeste li ikad razmišljali o tome da u svoj novi stil zdravog i dobrog života uključite i dobar san?

Dobar san ne znači dugo spavanje već kvalitetno spavanje. A kada počnete dobro spavati bit ćete zadovoljni sami sa sobom i imat ćete energije i volje za ispunjavanje svih novogodišnjih odluka.

A kako dobro spavati?

Donosimo vam sedam koraka za više sna svaki dan

 

Korak #1   Pridržavajte se rasporeda spavanja

Nije dobro spavati previše, zato nemojte spavati više od osam sati na dan. Preporučen broj sati sna za odraslu osobu je jedan sat manje - njih sedam.

Kako bi tijelo bilo odmorno ne bi trebalo spavati više od osam sati jer se nakon veće količine sna tijelo umara jednako kao da je spavalo pet sati.

Kako bi se održao ciklus spavanja potrebno je ići u krevet u isto vrijeme svaki dan. Tijelo je najzbunjenije tijekom vikenda kada se želite opustiti te ostajete dulje budni jer izlazite ili jer konačno možete pogledati dva filma zaredom.

Pokušajte ograničiti razlike u vašem rasporedu spavanja tijekom noći i vikenda na ne više od jednog sata.

Ako nikako ne možete zaspati, napustite spavaću sobu te se opustite uz umirujuću glazbu ili uz čitanje knjigu. Te radnje će vas umoriti pa lakše odete u zemlju snova.

 

Korak #2 -  Obratite pozornost na ono što jedete i pijete

Znate li za onaj grozan osjećaj kada odlazite na spavanje no osjećate kako ste malo previše pojeli. Ili onaj grozan osjećaj kada ste gladni…

U svakom slučaju ni jedno ni drugo nije dobro za vaš san. Konkretno, izbjegavajte teške i masne obroke barem dva sata prije spavanja.

Nikotin, kofein i alkohol također ne bi trebali biti na popisu za miran san.

Od alkohola se možda osjećate omamljeno i umorno, ali prava istina je da alkohol stimulans pa ćete se od njega tijekom noći buditi, a ne spavati.

 

Korak #3 - Stvorite ugodnu atmosferu

Obožavate svoj mali kutak u kojem volite provoditi vrijeme čitajući, surfajući internetom, grickanjem večernjih poslastica a uz sve to na kraju dana tamo tražite miran san.

Tijelu kad-kad to može stvarati problem jer provodi previše vremena i različitih aktivnosti na istom mjestu te ne smatra to mjesto kao mjesto za kvalitetan odmor. Izbjegavajte radnje koje obavljate na krevetu, krevet je za spavanje.

Spavaća soba mora biti tamna i tiha tijekom noći, a to znači da se u njoj ne bi ni smjeli nalaziti nikakvi ekrani.

Kako bi spavali kao da ste na mekim oblacima, prije spavanja priuštite si jednu umirujuću kupku uz svijeće.

 

Korak  #4 - Ograničite drijemanje tijekom dana

Ako često nakon posla odlučite malo odrijemati znate kako onih “samo 15 minuta” često postane dva do tri sata.

Takva duga dnevna drijemanja ometaju noćni san. Ako ipak odlučite drijemati, ograničite se na 30 minuta, te izbjegavajte da to ne bude kasno tijekom dana.

 

Korak #5 -  Uključite fizičku aktivnost u svoju dnevnu rutinu

Prilikom sastavljanja liste novogodišnjih odluka sigurno na popisu imate i “Moram početi vježbati”

A upravo će vam vježbanje, pogotovo ono na svježem zraku potaknuti kvalitetniji san.

Još ako vježbate na svježem zraku - kombinacija je dobitna.

Korak  #6 - Upravljajte svojim brigama

Znalo vam se dogoditi da legnete u krevet pa ste počeli razmišljati o nebitnim stvarima koje su odjednom postale bitne?

Pokušajte ih riješiti prije spavanja, ili jednostavno ostavite za sutra.

Kako bi se riješili pretjeranog stresa počnite se bolje organizirati, jer je organizacija ključ svega. Postavite prioritete i ne odgađajte zadatke.

Meditacija vam može pružiti neki unutarnji mir, odnosno odmaknuti vas od briga.

 

Korak #7 -  Priuštite si novi madrac za bolji san

Ako ništa od ovoga ne pomogne, razveselite sebe i svoje tijelo s novim madracem koji će vam sigurno omogućiti kvalitetan san!

Mi ćemo vam pomoći odabrati pravi madrac za vaše potrebe, a na vama je samo da se krenete odmarati.

 

jastuci madraci kreveti

Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • hespo.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Hespo na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Opcionalno

Hespo je posvećen zaštiti vaše privatnosti i vaših osobnih podataka. Ova obavijest o privatnosti opisuje način na koji obrađujemo i koristimo osobne podatke koje smo dobili od vas prilikom posjete i upotrebe ove internetske stranice te način na koji nas možete kontaktirati ako imate dodatna pitanja u vezi obrade vaših osobnih podataka.

  1. PRIKUPLJANJE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA
    1. Prikupljamo i obrađujemo vaše ime, adresu, telefonski broj, e-poštu, IP adresu, koje nam šaljete kako biste dobili informacije od nas ili ostvarili kupnju na našim stranicama.
    2. Osim toga, prikupljamo i obrađujemo vaše financijske podatke koji se odnose na vaša mrežna plaćanja za proizvode kada ih pošaljete 
    3. (a) kao dio podataka o vašem računu (ako se primjenjuju) i/ili 
    4. (b) u vezi s vašim zahtjevima za proizvodima ili u vezi s kupovinom proizvoda na našoj internetskoj stranici.
    5. Osim navedenih upotreba i namjena, vaše osobne podatke također možemo koristiti za administraciju i poboljšanje ove internetske stranice, za naše unutarnje zapise, za potrebe statističke analize i za ispunjavanje vaših narudžbi proizvoda i/ili kako bismo vas kontaktirali u vezi prodaje ili u sklopu naših postupaka vezanih uz komunikaciju s korisnicima.
  2. KOJI JE PRAVNI TEMELJ ZA OBRADU VAŠIH OSOBNIH PODATAKA?
    1. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na tome da je obrada potrebna za nas kako bismo mogli ispuniti ugovor s vama.
    2. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na našem legitimnom interesu za obradu vašeg zahtjeva ili upita ili zaključivanje ponude o kupnji.
  3. TKO IMA PRISTUP VAŠIM OSOBNIM PODACIMA?
    1. Primijenili smo prikladne tehničke i organizacijske mjere kako bismo zaštitili vaše osobne podatke od gubitka, nezakonitog pristupa itd. Broj osoba s pristupom vašim osobnim podacima je ograničen i samo će pojedinci povezani s Brandom Happy Dreams koji trebaju obraditi vaše osobne podatke u skladu s prethodnim svrhama, imati pristup vašim osobnim podacima.
  4. KOLIKO SE DUGO VAŠI OSOBNI PODACI POHRANJUJU?
    1. Podatke pohranjujemo do ispunjenja svrhe njihova prikupljanja. To znači da ćemo izbrisati vaše osobne podatke kada ti podaci više neće biti potrebni za obradu zahtjeva, narudžbe ili za upravljanje računom ili odnosom s našim klijentom. Otada se mogu spremati statistički podaci koji su anonimizirani. 
  5. KOJA SU VAŠA PRAVA?
    1. Hespo je Brand Hilding Anders d.o.o., koji je kontrolor obrade vaših osobnih podatka. To znači da smo odgovorni za ispravnu obradu vaših osobnih podataka u skladu s primjenjivim zakonima. Jadranka Horvat službenik je za zaštitu podataka i možete mu/joj se obrati na +385(0)40650042.
    2. Imate pravo znati koje osobne informacije o vama obrađujemo i možete zatražiti kopiju takvih podataka. Imate pravo na ispravak netočnih osobnih podataka o vama, a u nekim slučajevima možete zatražiti da izbrišemo vaše osobne podatke (ako npr. osobni podaci više nisu potrebni kako bi se ispunio ugovor s vama). Ako ste dali svoju privolu za obradu svojih Osobnih podataka za eksplicitnu svrhu, uvijek možete povući svoju privolu. Ako želite povući svoju privolu, možete nam se obratiti služeći se kontaktnim informacijama navedenima u odjeljku 
    3. Isto tako imate pravo na prigovor na određeno obrađivanje vaših osobnih podataka i možete zatražiti da se ograniči obrada vaših osobnih podataka. Imajte na umu da ograničavanje ili brisanje vaših osobnih podataka može dovesti do toga da mi ne možemo ispunjavati svoje obveze prema ugovoru s vama. Također imate pravo izdvojiti svoje osobne podatke u strojno čitljivom formatu i prenijeti osobne podatke drugom voditelju.
    4. Ako imate pitanja o tome kako obrađujemo osobne podatke o vama ili želite iskoristiti vaša prava u skladu s odjeljkom 6.2, možete nam se obratiti na hr.hr@hildinganders.com, poštom na prethodno navedenu adresu ili telefonom na +385(0)40650042.
    5. Ako imate prigovore ili pritužbe na način na koji obrađujemo vaše osobne podatke, imate pravo uložiti pritužbu kod relevantnog nadzornog tijela za zaštitu podataka.
  6.  PROMJENE
    1. Ako se dogode ikakve promjene u vezi načina obrade vaših osobnih podataka, obavijestit ćemo vas objavom ažurirane verzije ove obavijesti o privatnosti na Hespo Web stranicama.