Izbornik
08.07.2019.

Za vrijeme turističke sezone veliki je izazov privući goste, povoljno opremiti apartman, a u isto vrijeme zadovoljiti sve njihove potrebe. Odavno gostima nije dovoljno samo ležati na plaži i sunčati se. Žele kvalitetan sadržaj koji će učiniti njihov odmor još boljim.

Najčešća pogreška iznajmljivača je da žive u uvjerenju da turistima ne treba pružiti mnogo, misleći da većinu vremena provode izvan smještajne jedinice pa im je u apartmanu dovoljna mala tuš kabina i neki prastari krevet.

Gosti žele cijelo vrijeme trajanja odmora uživati. Žele komociju i sve potrebne sadržaje.

Donosimo nekoliko korisnih savjeta što biste sve trebali pružiti gostu kako bi se svake godine vraćao k vama.

Fotografijama apartmana istaknite najveće vrijednosti smještaja

Uložite u promociju apartmana

1. Reklamirajte se na web stranicama i društvenim mrežama

Da bi privukli potencijalne goste, važno se pravilno i pametno reklamirati. Najviše uspjeha donosi oglašavanje na stranicama na kojima se oglas plaća.

Isto tako, društvene mreže su bitan dio marketinga jer u vrlo kratkom vremenu možete doprijeti do široke publike. Izradite vlastitu Facebook stranicu i počnite se oglašavati čim prije.

2. Slika govori tisuću riječi

Kvalitetna slika prodaje smještaj. Nemojte stavljati mutne fotografije ili fotografije apartmana fotografirane po mraku ili lošem vremenu. Teško je zamisliti odmor kada na slici vidite prolom oblaka.

Vanjski izgled apartmana fotografirajte po dnevnom svjetlu, a kad fotografirate interijer za bolje osvjetljenje otvorite prozore i raširite zavjese. Istaknite sve dobre strane smještaja kao što su primamljiv pogled, blizina plaže ili prostrana terasa.

3. Detaljno opišite smještaj

Pružite gostu zanimljive informacije o lokaciji apartmana, vama, vašoj kući ili nadolazećim događajima i festivalima. Važno je da zainteresirate goste da požele doći baš k vama.

Osim zanimljivih informacija, trebali bi navesti i neke korisne informacije. Na primjer, kakav je noćni život? Stvoren za mlade željne tulumarenja ili je više za obiteljski odmor. Dobro je napomenuti i kolika je udaljenost od plaže, a koliko od samog centra grada.

Budite dobar domaćin i potrudite se da zadovoljite sve potrebe gostiju

4. Pokažite dobrodošlicu

Nemojte dozvoliti da gosti lutaju gradom i unedogled traže vaš apartman. Ako je gost došao autobusom, dočekajte ga na autobusnoj stanici.

Isto tako, za znak dobrodošlice pripremite večeru na kojoj ćete poslužiti specijalitete poznate u vašem području, a kasnije ih odvedite u razgledavanje grada. Gosti će zapamtiti vašu ljubaznost pa će se poželjeti vratiti i iduće godine.

5. Poštujte propise

Nemojte zaboraviti prijaviti goste u  nadležnu turističku zajednicu u propisanom roku. Predlažemo da to obavite online kako ne biste propustili rok, a ni trošili vrijeme. 

6. Čistoća najviše utječe na prvi dojam

Oribajte sve površine u kupaoni i kuhinji, očistite ladice, operite posteljinu i izglancajte pločice jer je prvi dojam najbitniji.

Isto tako osigurajte gostima sredstva za čišćenje. Na primjer, deterdžent za suđe, metlu, lopaticu za smeće, a ni dodatni poplun ne bi bio na odmet ako tijekom noći malo zahladi.

7. Opremite apartman svim potrebnim sadržajima

Vašim će gostima trebati:

  • Stalak za sušenje rublja

Većina iznajmljivača zaboravlja na stalak za sušenje rublja. Čak ni sami gosti ne razmišljaju o tome gdje će sušiti rublje, sve do vremena kad kupaći kostim ne moraju sušiti na prljavom zidu terase. Jedan stalak za sušenje rublja i par kvačica može stvarno olakšati odmor.

Čistoća prostora je presudna za zadovoljstvo vaših gostiju

  • Internetska veza

Internetska veza je obavezna! Svi imamo pametne telefone, tablete i prijenosna računala i teško da ćete privući goste ako nemate riješen internetski priključak u apartmanu. Korištenje interneta nikako nemojte dodatno naplatiti.

  • Klimatizacija

Prošlo je vrijeme kada je klima uređaj bio simbol luksuza. Postavite klimu u svaku sobu, naročito u spavaću sobu da bi se gost mogao što kvalitetnije odmoriti.

  • Udoban krevet

Gosti dolaze na ljetovanje kako bi se odmorili od svakodnevnog života, a odmor uključuje i kvalitetan san. Hespo u svojoj ponudi ima i namještaj prilagođen hotelskim potrebama, od udobnih kreveta, podnica, madraca i nadmadraca do uzglavlja i jastuka.

  • Dodatni ležajevi

U apartmanu je za svaki slučaj uvijek dobro imati i dodatne ležajeve koji su pogodni za ograničene prostore. To mogu biti kauč ili fotelja na razvlačenje koji će se prema potrebi razvući u udoban pomoćni ležaj. Namještaj iz Hespo ponude savršeno će se uklopiti u svaki prostor.

  • Posteljina ugodnih materijala i privlačnog izgleda

Posteljina bi trebala biti kvalitetna i primjerena vrućinama, a među boljim izolatorima vrućine su saten i pamuk.

Saten je povoljnija zamjena za svilu, ali još uvijek predstavlja relativno skup materijal. Izrađen je od umjetnih vlakana, lakše se održava od svile i može se prati u perilici rublja pa ćete tijekom izmjene gostiju lakše i brže mijenjati posteljinu.

Posteljina modernog uzorka uljepšat će prostor

Posteljina od pamuka je isto tako dobar, a i povoljniji izbor za svaki džep. Osim zbog svoje financijske pristupačnosti, pamuk svoju popularnost duguje i činjenici da je ugodan na dodir, otporan i jednostavan za održavanje i dozvoljava koži da diše tijekom spavanja.

Naravno, uz adekvatan materijal, pobrinite se da posteljina bude zanimljivih uzoraka ili živih boja. Sobi ćete odmah dati malo živosti, a gostima će spavaća soba biti odmah privlačnija. Svakog gosta bi trebala dočekati čista i svježa posteljina.

Zapamtite da ćete vrhunskom uslugom po pristupačnoj cijeni zadovoljiti potrebe gostiju i pridobiti ih da se vrate iduće godine. A vjerojatno će vas preporučiti i prijateljima.

 

Provjerite ponudu Hespo namještaja

Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • hespo.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Hespo na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Opcionalno

Hespo je posvećen zaštiti vaše privatnosti i vaših osobnih podataka. Ova obavijest o privatnosti opisuje način na koji obrađujemo i koristimo osobne podatke koje smo dobili od vas prilikom posjete i upotrebe ove internetske stranice te način na koji nas možete kontaktirati ako imate dodatna pitanja u vezi obrade vaših osobnih podataka.

  1. PRIKUPLJANJE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA
    1. Prikupljamo i obrađujemo vaše ime, adresu, telefonski broj, e-poštu, IP adresu, koje nam šaljete kako biste dobili informacije od nas ili ostvarili kupnju na našim stranicama.
    2. Osim toga, prikupljamo i obrađujemo vaše financijske podatke koji se odnose na vaša mrežna plaćanja za proizvode kada ih pošaljete 
    3. (a) kao dio podataka o vašem računu (ako se primjenjuju) i/ili 
    4. (b) u vezi s vašim zahtjevima za proizvodima ili u vezi s kupovinom proizvoda na našoj internetskoj stranici.
    5. Osim navedenih upotreba i namjena, vaše osobne podatke također možemo koristiti za administraciju i poboljšanje ove internetske stranice, za naše unutarnje zapise, za potrebe statističke analize i za ispunjavanje vaših narudžbi proizvoda i/ili kako bismo vas kontaktirali u vezi prodaje ili u sklopu naših postupaka vezanih uz komunikaciju s korisnicima.
  2. KOJI JE PRAVNI TEMELJ ZA OBRADU VAŠIH OSOBNIH PODATAKA?
    1. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na tome da je obrada potrebna za nas kako bismo mogli ispuniti ugovor s vama.
    2. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na našem legitimnom interesu za obradu vašeg zahtjeva ili upita ili zaključivanje ponude o kupnji.
  3. TKO IMA PRISTUP VAŠIM OSOBNIM PODACIMA?
    1. Primijenili smo prikladne tehničke i organizacijske mjere kako bismo zaštitili vaše osobne podatke od gubitka, nezakonitog pristupa itd. Broj osoba s pristupom vašim osobnim podacima je ograničen i samo će pojedinci povezani s Brandom Happy Dreams koji trebaju obraditi vaše osobne podatke u skladu s prethodnim svrhama, imati pristup vašim osobnim podacima.
  4. KOLIKO SE DUGO VAŠI OSOBNI PODACI POHRANJUJU?
    1. Podatke pohranjujemo do ispunjenja svrhe njihova prikupljanja. To znači da ćemo izbrisati vaše osobne podatke kada ti podaci više neće biti potrebni za obradu zahtjeva, narudžbe ili za upravljanje računom ili odnosom s našim klijentom. Otada se mogu spremati statistički podaci koji su anonimizirani. 
  5. KOJA SU VAŠA PRAVA?
    1. Hespo je Brand Hilding Anders d.o.o., koji je kontrolor obrade vaših osobnih podatka. To znači da smo odgovorni za ispravnu obradu vaših osobnih podataka u skladu s primjenjivim zakonima. Jadranka Horvat službenik je za zaštitu podataka i možete mu/joj se obrati na +385(0)40650042.
    2. Imate pravo znati koje osobne informacije o vama obrađujemo i možete zatražiti kopiju takvih podataka. Imate pravo na ispravak netočnih osobnih podataka o vama, a u nekim slučajevima možete zatražiti da izbrišemo vaše osobne podatke (ako npr. osobni podaci više nisu potrebni kako bi se ispunio ugovor s vama). Ako ste dali svoju privolu za obradu svojih Osobnih podataka za eksplicitnu svrhu, uvijek možete povući svoju privolu. Ako želite povući svoju privolu, možete nam se obratiti služeći se kontaktnim informacijama navedenima u odjeljku 
    3. Isto tako imate pravo na prigovor na određeno obrađivanje vaših osobnih podataka i možete zatražiti da se ograniči obrada vaših osobnih podataka. Imajte na umu da ograničavanje ili brisanje vaših osobnih podataka može dovesti do toga da mi ne možemo ispunjavati svoje obveze prema ugovoru s vama. Također imate pravo izdvojiti svoje osobne podatke u strojno čitljivom formatu i prenijeti osobne podatke drugom voditelju.
    4. Ako imate pitanja o tome kako obrađujemo osobne podatke o vama ili želite iskoristiti vaša prava u skladu s odjeljkom 6.2, možete nam se obratiti na hr.hr@hildinganders.com, poštom na prethodno navedenu adresu ili telefonom na +385(0)40650042.
    5. Ako imate prigovore ili pritužbe na način na koji obrađujemo vaše osobne podatke, imate pravo uložiti pritužbu kod relevantnog nadzornog tijela za zaštitu podataka.
  6.  PROMJENE
    1. Ako se dogode ikakve promjene u vezi načina obrade vaših osobnih podataka, obavijestit ćemo vas objavom ažurirane verzije ove obavijesti o privatnosti na Hespo Web stranicama.